Logo
Po - Pia 9.30 - 15.30
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
21.12.2019
VIANOČNÉ VOĹNO
Od 21. 12. 2019 do 05. 01. 2020 máme z dôvodu vianočných sviatkov, firemné dovolenky a inventúry zatvorené. Vaša došlé objednávky spracujeme hneď zači... čítať celé
20.03.2019
AKTUÁLNE STAROSTLIVOSŤ O ZÁHRADNÝ NÁBYTOK
S príchodom jari nastáva čas vyberaní záhradného nábytku a je nutné ho ošetriť. S našimi teakovými olejmi bude Váš nábytok žiariť ako nový. Teakové d... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
  1. Úvod
  2. OBCHODNÉ PODMIENKY »
  3. Reklamačné podmienky

Zákazník si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Nárok tovar nepreberať mu vzniká vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou. V takomto prípade je povinný spísať s kuriérom protokol o škode alebo zásielku odmietnúť prevzať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohoto charekteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

V prípade uplatnenie reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v Reklamačnom poriadku pre zákazníkov. Zákazník si môže reklamáciu uplatniť v sídle spoločnosti ETC - European Trade Center s.r.o., Štěrboholská 102A, 102 00 Praha 10.

V prípade, že reklamovaná závada bola spôsobená zákazníkom - poškodením výrobku, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, je povinný zákazník nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie. Spoločnosť ETC nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku alebo prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.

Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.