Logo
Po - Pia 9.30 - 15.30
0 ks
za 0,00 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
26.03.2019
Stojan na víno výrobkom roku na Heuréke
  Zeller, Stojan na víno, bambus, 13580 sa stal víťazom roku 2018 v kategórii stojany na víno !!! Nákupný portál Heureka.cz sleduje popularitu tovar... čítať celé
20.03.2019
AKTUÁLNE STAROSTLIVOSŤ O ZÁHRADNÝ NÁBYTOK
S príchodom jari nastáva čas vyberaní záhradného nábytku a je nutné ho ošetriť. S našimi teakovými olejmi bude Váš nábytok žiariť ako nový. Teakové d... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
  1. Úvod
  2. OBCHODNÉ PODMIENKY »
  3. Reklamačné podmienky

Zákazník si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Nárok tovar nepreberať mu vzniká vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou. V takomto prípade je povinný spísať s kuriérom protokol o škode alebo zásielku odmietnúť prevzať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohoto charekteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.

V prípade uplatnenie reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v Reklamačnom poriadku pre zákazníkov. Zákazník si môže reklamáciu uplatniť v sídle spoločnosti ETC - European Trade Center s.r.o., Štěrboholská 102A, 102 00 Praha 10.

V prípade, že reklamovaná závada bola spôsobená zákazníkom - poškodením výrobku, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, je povinný zákazník nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie. Spoločnosť ETC nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku alebo prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.

Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.