- Úvod
- OBCHODNÉ PODMIENKY »
- Reklamačné podmienky
Zákazník si musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Nárok tovar nepreberať mu vzniká vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou. V takomto prípade je povinný spísať s kuriérom protokol o škode alebo zásielku odmietnúť prevzať. Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohoto charekteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
V prípade uplatnenie reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v Reklamačnom poriadku pre zákazníkov. Zákazník si môže reklamáciu uplatniť na adrese ETC - European Trade Center s.r.o., U Továren 999/31, 102 00 Praha 10.
V prípade, že reklamovaná závada bola spôsobená zákazníkom - poškodením výrobku, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, je povinný zákazník nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie. Spoločnosť ETC nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku alebo prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.